اخبار منطِ, بررسی محصولات, راهنمای منطِ

صادرات چرم مَنطِ به حوزه خلیج فارس در دوران کرونا

از آنجایی که حضور یک کشور در بازارهای بین المللی اهمیت به سزایی دارد، در نتیجه صادرات از جمله کالاهای لوکس مثل صادرات چرم طبیعی ، محور اصلی توسعه در اقتصاد کشور بوده است. تولیدات داخلی و عرضه  آن در بازارهای خارجی و یا همان صادرات یکی از عواملیست که می‌تواند در استقلال کشورها نقش مهمی را ایفا کند. ضرورت و اهمیت حضور کالاهای تولید ملی در بازارهای بین‌المللی و جهانی از مهمترین عوامل رشد و شکوفایی کشور است. هم‌چنین، میزان سرعت، کیفیت و عرضه کالاهای صادراتی تاثیر مستقیم در رتبه ی کشور در بازارهای بین‌المللی ایفا می کند.

برند چرم مَنطِ که پیش از این با نام تجاری چرم آفتاب به‌عنوان تامین کننده چرم سایر برندهای ایرانی وغیرایرانی شناخته می‌شد، چهار سالی است که با ثبت برند مَنطِ وارد بازار خرده فروشی چرم در داخل و خارج از کشور شده است تا محصولاتی نوین با طراحی‌های خاص را با حمایت از شعار تولید ملی روانه بازار چرم کند.

منطِ به پشتوانه چرم آفتاب، صاحب تجربه همکاری با بیشتر برندهای چرم ایرانی و خارجی است. از رقابت نمی‌هراسد اما رقیبی برای این حجم از خلاقیت و هنر خود نمی‌بیند. جایگاه این برند، به دلیل دارا بودن کارخانه تولید و کارگاه‌های طراحی و دوخت، از ثبات واقعی برخوردار است.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *