اخبار منطِ, بررسی محصولات, راهنمای منطِ

کمپین ۷ رویداد در ۷۰ روز: ادامه مسیر چرم مَنطِ

چرم مَنطِ به عنوان برندی پیشرو در صنعت چرم به تازگی با کمپین ۷ رویداد در ۷۰ روز به دنبال ایجاد تحول و دگرگونی در صنعت چرم است. این کمپین با رونمایی از ۷ رویداد به فاصله زمانی هر ۱۰ روز قصد دارد اتفاقی نو را در صنعت خرده فروشی چرم رقم بزند.

چرم مَنطِ تا به امروز

گذر از فراز و فرودهای بسیار شرکت چرم مَنطِ را به نامی آشنا در میان برندهای داخلی و خارجی تبدیل کرده. مسیری که مَنط ِتا به امروز طی نموده است، این برند را به جایگاهی رسانده که با داشتن کارخانه‌ای عظیم از خطوط کامل فرآوری پوست، طراحی و تولید اختصاصی، بکارگیری دانش روز جهان در کنار چندین دهه تجربه و فروشگاه‌های متعدد داخلی و خارجی اولویت تغییر ناپذیر خود را حفظ دائمی کیفیت محصولات چرم قرار داده است.
آنچه تولیدات چرم مَنطِ را از دیگر محصولات بازار متمایز می‌کند، تلاش طراحان این برند برای خلق اثری هنریِ ماندگار است تا جزیی خاص و منحصر به فرد در استایل شما باشد.
برند چرم مَنطِ پس از افتتاح دفتر خود در کرواسی و با حضور در بازارهای روسیه، استرالیا، امارات، قزاقستان، عمان و عراق تجربه عرضه محصولات خود را در بازارهای صادراتی پشت سر گذاشته و همزمان در حال گسترش شعب خود در سراسر کشور است. این مسیر ۷۰ روزه، در راستای همین هدف با افتتاح سه شعبه در تهران هر کدام به فاصله ۱۰ روز آغاز شده است.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *